| # | Título | Código Publicación | Revista | Indexación Revista | Tipo de Documento | Autores | Año |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 |
Characterization Ofthe Reading Conceptions Ofenglish Pedagogystudents: How Do They Relate To Their Reading Strategies?
DOI: 10.15443/RL3414 |
WoS: WOS:001281943400009 Scopus: SCOPUS_ID:85200840261 | Logos (La Serena) Revista De Lingüística, Filosofía Y Literatura |
WOS
Scopus |
Article |
|
2024 |
| 2 |
Reading Mediation Of Excellence Teachers Of Different Disciplines: What Can We Learn From Them?
DOI: 10.15443/RL3218 |
WoS: WOS:000960921600006 Scopus: SCOPUS_ID:85147105762 SciELO: S0719-32622022000200307 | Logos (La Serena) Revista De Lingüística, Filosofía Y Literatura |
WOS
SciELO Scopus |
Article | 2022 |