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| Indexado |
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| DOI | 10.1108/BFJ-01-2014-0009 | ||||
| Año | 2015 | ||||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
Originality/value - This study can be considered as a first approximation of a hedonic pricing model estimation for olive oil in non-traditional markets like Chile, which is considered an emerging market.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | ROMO-MUNOZ, RODRIGO ALEJANDRO | Hombre |
Universidad del Bío Bío - Chile
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| 1 | Muñoz, Rodrigo Romo | Hombre |
Universidad del Bío Bío - Chile
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| 2 | Lagos Moya, Mario | Hombre |
Universidad del Bío Bío - Chile
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| 2 | Moya, Mario Lagos | Hombre |
Universidad del Bío Bío - Chile
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| 3 | Gil, Jose M. | Hombre |
Ctr Res Agrofood Econ & Dev CREDA - España
Center for Agro-food Economy and Development - España Centro de Investigación en Economía y Desarrollo Agroalimentario - España |
| Agradecimiento |
|---|
| This study was funded by a regular internal research project (code No. DIUBB 123518 2/R) and a University Extension project (code No. PREUS-11-2012) of the Universidad del Bio-Bio. The authors are grateful to Dr Alfonso Rodriguez Rios and Dr Guillermo Petzold Maldonado for their comments to improve the initial versions of the study. |