Muestra la distribución de disciplinas para esta publicación.
Publicaciones WoS (Ediciones: ISSHP, ISTP, AHCI, SSCI, SCI), Scopus, SciELO Chile.
| Indexado |
|
||
| DOI | |||
| Año | 2015 | ||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
This article presents a qualitative study carried out in the School of Education at the Catholic University of Maule (Chile) in relation to scholars' expectations on the integration of ICT in education. Methodological design, based on content analysis and open coding of grounded theory, is exposed; and which uses the qualitative analysis software ATLAS. ti (CQDAS). In general, the scholars have high expectations on the effects to be produced when using ICT in different aspects.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Rioseco Pais, Marcelo Humberto | Hombre |
Universidad Católica del Maule - Chile
|
| 2 | Roig Vila, Rosabel | - |
Univ Alicante - España
|