Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:
| Indexado |
|
||||
| DOI | 10.1016/J.ENFCLI.2016.06.004 | ||||
| Año | 2016 | ||||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
Conclusion: The empathy levels in nursing students may vary depending on various personal and academic factors,these characteristics should be taken into account for implementing teaching strategies to promote higher empathy levels since the early training years. (C) 2016 Elsevier Espana, S.L.U. All rights reserved.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Madera-Anaya, Meisser | - |
Universidad de La Frontera - Chile
Univ Cartagena - Colombia Universidad de Cartagena - Colombia |
| 2 | Tirado-Amador, Lesbia | - |
Univ Cartagena - Colombia
Universidad de Cartagena - Colombia |
| 3 | Gonzalez-Martinez, Farith | - |
Univ Cartagena - Colombia
Universidad de Cartagena - Colombia |