Muestra la distribución de disciplinas para esta publicación.
Publicaciones WoS (Ediciones: ISSHP, ISTP, AHCI, SSCI, SCI), Scopus, SciELO Chile.
| Indexado |
|
||||
| DOI | |||||
| Año | 2024 | ||||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
The conclusions indicate that the current curriculum in higher education is inadequate to address leadership competencies, recognizing the need to adopt a more practical and holistic approach that prepares students not only for the workplace but also for various aspects of life. For this, the essential role of the faculty is recognized, emphasizing the importance of their continuous training in innovative methodologies and empathetic communication..
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Soloaga, Pedro Sotomayor | - |
Universidad de Atacama - Chile
|
| 1 | Sotomayor-Soloaga, Pedro | Hombre |
Universidad de Atacama - Chile
|
| 2 | Nehme, Francisco Martinez | - |
Universidad de Atacama - Chile
|
| 2 | Martínez Nehme, Francisco | - |
Universidad de Atacama - Chile
|
| 3 | Gallardo, Nicolas Caradeuc | - |
Ctr Formac Tecn Estatal Reg Coquimbo - Chile
|
| 3 | Caradeuc Gallardo, Nicolás | - |
Centro de Formación Técnica Estatal de la Región de Coquimbo - Chile
Ctr Formac Tecn Estatal Reg Coquimbo - Chile |
| 4 | Videla, Carmen Burgos | - |
Universidad de Atacama - Chile
|
| 4 | BURGOS-VIDELA, CARMEN GLORIA | Mujer |
Universidad de Atacama - Chile
|