Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:
| Indexado |
|
||||
| DOI | 10.28945/5263 | ||||
| Año | 2024 | ||||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
Other studies could examine a range of individual differences (working memory capacity, age, levels of engagement, and language background) when reducing caption support. Future research could also examine captions with students with learning difficulties and/or disabilities.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Cardenas-Claros, Monica S. | - |
Pontificia Universidad Católica de Valparaíso - Chile
|
| 2 | Ramirez-Orellana, Daniela | Mujer |
Colegio Padre Hurtado & Juanita Andes - Chile
Colegio Padre Hurtado y Juanita de los Andes - Chile |