Muestra la distribución de disciplinas para esta publicación.
Publicaciones WoS (Ediciones: ISSHP, ISTP, AHCI, SSCI, SCI), Scopus, SciELO Chile.
| Indexado |
|
||||
| DOI | |||||
| Año | 2023 | ||||
| Tipo | material editorial |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
We offer a response to the main themes arising from the commentators' inquiries and critiques: Laying down a royal road in random walking, the causes of cognitive abuse, the binary good versus bad teaching, the role of the teacher, the limits of e-learning, the role of the body, mathematical modelling and AI exploration of problem-solving strategies.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Valdés-Zorrill, Amaranta | Mujer |
Universidad de Chile - Chile
|
| 2 | Díaz-Roja, Daniela | Mujer |
University of Oxford - Reino Unido
UNIV OXFORD - Reino Unido |
| 3 | Jimenez, Leslie | Mujer |
Universidad de Chile - Chile
|
| 4 | Soto-Andrad, Jorge | Hombre |
Universidad de Chile - Chile
|