Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:
| Indexado |
|
||||
| DOI | 10.1016/J.NEDT.2021.105246 | ||||
| Año | 2022 | ||||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
Conclusions: Serious game-like models, such as the story-telling game proposed, as part of their online OSCE assessment appear to be an appropriate alternative assessment method for face-to-face approaches. This paper adds new evidence on the use of innovative and state-of-art resources as part of nursing OSCE assessments in a new reality for most students and teachers. Serious game-like models in online OSCE may empower students and help them to remove perceived barriers in face-to-face assessments.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Roman-Lopez, Pablo | Hombre |
Univ Almeria - España
Universidad de Almería - España |
| 2 | Ruiz-Gonzalez, Cristofer | Hombre |
Univ Almeria - España
Torrecardenas Univ Hosp - España Universidad de Almería - España Complejo Hospitalario Torrecardenas de Almeria - España |
| 3 | Rodriguez-Arrastia, Miguel | Hombre |
Jaume I Univ - España
Universidad Jaume I - España |
| 4 | Granero-Molina, Jose | Hombre |
Univ Almeria - España
Universidad Autónoma de Chile - Chile Universidad de Almería - España |
| 5 | Fernandez-Sola, Cayetano | Hombre |
Univ Almeria - España
Universidad Autónoma de Chile - Chile Universidad de Almería - España |
| 6 | Hernandez-Padilla, Jose Manuel | Hombre |
Univ Almeria - España
Middlesex Univ - Reino Unido Universidad de Almería - España Middlesex University - Reino Unido |