Colección SciELO Chile

Departamento Gestión de Conocimiento, Monitoreo y Prospección
Consultas o comentarios: productividad@anid.cl
Búsqueda Publicación
Búsqueda por Tema Título, Abstract y Keywords



Number line development of Chilean children from preschool to the end of kindergarten
Indexado
WoS WOS:000648655300011
Scopus SCOPUS_ID:85103928559
DOI 10.1016/J.JECP.2021.105144
Año 2021
Tipo artículo de investigación

Citas Totales

Autores Afiliación Chile

Instituciones Chile

% Participación
Internacional

Autores
Afiliación Extranjera

Instituciones
Extranjeras


Abstract



(c) 2021 Elsevier Inc. All rights reserved.

Métricas Externas



PlumX Altmetric Dimensions

Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:

Disciplinas de Investigación



WOS
Psychology, Experimental
Psychology, Developmental
Psychology, Development
Scopus
Sin Disciplinas
SciELO
Sin Disciplinas

Muestra la distribución de disciplinas para esta publicación.

Publicaciones WoS (Ediciones: ISSHP, ISTP, AHCI, SSCI, SCI), Scopus, SciELO Chile.

Colaboración Institucional



Muestra la distribución de colaboración, tanto nacional como extranjera, generada en esta publicación.


Autores - Afiliación



Ord. Autor Género Institución - País
1 Xu, Chang - CARLETON UNIV - Canadá
Carleton University - Canadá
2 Burr, Sabrina Di Lonardo Mujer CARLETON UNIV - Canadá
Carleton University - Canadá
3 Douglas, Heather Mujer CARLETON UNIV - Canadá
Carleton University - Canadá
4 SUSPERREGUY-JORQUERA, MARIA INES Mujer Pontificia Universidad Católica de Chile - Chile
5 LeFevre, Jo-Anne - CARLETON UNIV - Canadá
Carleton University - Canadá

Muestra la afiliación y género (detectado) para los co-autores de la publicación.

Financiamiento



Fuente
CONICYT FONDECYT
Fondo Nacional de Desarrollo Científico y Tecnológico
Social Sciences and Humanities Research Council of Canada
Chilean National Fund of Scientific and Technology Development
ANID
Chilean National Fund of Scientific and Technology Development (ANID/CONICYT FONDECYT) through Grant FONDECYT Iniciacion
Chilean National Fund of Scientific and Technology Development (ANID/CONICYT FONDECYT) through Grant FONDECYT Regular

Muestra la fuente de financiamiento declarada en la publicación.

Agradecimientos



Agradecimiento
Support for this research was provided by the Chilean National Fund of Scientific and Technology Development (ANID/CONICYT FONDECYT) through Grants FONDECYT Iniciacion 11140899 and FON-DECYT Regular 1180675 to Maria Ines Susperreguy. We express our sincere gratitude to the schools, teachers, and children who participated in the study. We are also grateful to the research assistants who contributed to data collection and to Andrea Howard for suggestions on the statistical analyses. Support for data analysis and writing was also provided by the Social Sciences and Humanities Research Council (SSHRC) of Canada through an Insight Grant to J. LeFevre, E. Maloney, H. Osana, and S. Skwarchuk and by Ph.D. scholarships to H. Douglas and S. Burr.
Support for this research was provided by the Chilean National Fund of Scientific and Technology Development (ANID/CONICYT FONDECYT) through Grants FONDECYT Iniciación 11140899 and FONDECYT Regular 1180675 to María Inés Susperreguy. We express our sincere gratitude to the schools, teachers, and children who participated in the study. We are also grateful to the research assistants who contributed to data collection and to Andrea Howard for suggestions on the statistical analyses. Support for data analysis and writing was also provided by the Social Sciences and Humanities Research Council (SSHRC) of Canada through an Insight Grant to J. LeFevre, E. Maloney, H. Osana, and S. Skwarchuk and by Ph.D. scholarships to H. Douglas and S. Burr.

Muestra la fuente de financiamiento declarada en la publicación.