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Challenges and future of marketing research in Latinamerica desafíos de la investigación en mercadeo en Latinoamérica
Indexado
Scopus SCOPUS_ID:77952482122
DOI
Año 2008
Tipo

Citas Totales

Autores Afiliación Chile

Instituciones Chile

% Participación
Internacional

Autores
Afiliación Extranjera

Instituciones
Extranjeras


Abstract



Marketing research in Latin America has experienced an important progress, but challenges still remain in order to foster more relevant research for business practice, for teaching, and for advancing the global knowledge in the discipline. These challenges are examined and several proposals for action are provided including: strengthening marketing academia in Latin America, fostering market-oriented research focusing on real market and global problems, and developing cases and teaching materials based on this research. © 2008 de Cladea.

Revista



Revista ISSN
Academia 1012-8255

Disciplinas de Investigación



WOS
Business
Management
Scopus
Business And International Management
Strategy And Management
Organizational Behavior And Human Resource Management
Management Science And Operations Research
Economics, Econometrics And Finance (All)
SciELO
Sin Disciplinas

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Publicaciones WoS (Ediciones: ISSHP, ISTP, AHCI, SSCI, SCI), Scopus, SciELO Chile.

Colaboración Institucional



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Autores - Afiliación



Ord. Autor Género Institución - País
1 Olavarrieta, Sergio Hombre Universidad Diego Portales - Chile

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Financiamiento



Fuente
Sin Información

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Agradecimientos



Agradecimiento
Sin Información

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