Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:
| Indexado |
|
||
| DOI | 10.1088/0031-9120/45/5/013 | ||
| Año | 2010 | ||
| Tipo |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
An achievement evaluation of a non-conventional physics course for liberal arts students is presented. The theoretical ground for this course focuses on the use of humour as a teaching tool. Preliminary evidence shows that a learning process is accomplished. © 2010 IOP Publishing Ltd.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | WORNER-OLAVARRIA, CARLOS H. | Hombre |
Pontificia Universidad Católica de Valparaíso - Chile
|
| 2 | Romero, A. | - |
Pontificia Universidad Católica de Valparaíso - Chile
|
| 3 | Bustamante, G. | - |
Pontificia Universidad Católica de Valparaíso - Chile
|