Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:
| Indexado |
|
||
| DOI | 10.1007/BF03341779 | ||
| Año | 2012 | ||
| Tipo |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
This study identifies strategies used by non-English speaking medical students to comprehend scientific biomedical publications. It also describes the relationship among self-reported proficiency (both in English and in topic matter), perceived difficulty of the publication, reading time and subjective perceptions of learning and satisfaction.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | BITRAN-CARRENO, MARCELA INES | Mujer |
Pontificia Universidad Católica de Chile - Chile
Facultad de Medicina - Chile |
| 2 | ZUNIGA-PARADA, DENISSE | - |
Pontificia Universidad Católica de Chile - Chile
Facultad de Medicina - Chile |
| 3 | LEIVA-RODRIGUEZ, ISABEL | Mujer |
Pontificia Universidad Católica de Chile - Chile
Facultad de Medicina - Chile |
| Fuente |
|---|
| Fondo Nacional de Desarrollo Científico y Tecnológico |
| Fondo Nacional de Desarrollo CientÃfico y Tecnológico |
| National Fund for Scientific and Technological Research |