Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:
| Indexado |
|
||||
| DOI | 10.1007/978-3-319-78692-6_2 | ||||
| Año | 2018 | ||||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
Analyzing tolerance in youth may help educators to identify strategies to promote tolerance. This chapter describes the IEA's International Civic and Citizenship Education Study (ICCS) 2009, outlining the main objectives of the survey and the assessment design. Specific variables were selected from the ICCS data for the five empirical studies in this report. After assessing the variables used in the different chapters, the methodological features common to the different analytical chapters of this book are discussed in greater detail.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Sandoval-Hernández, Andrés | Hombre |
Univ Bath - Reino Unido
University of Bath - Reino Unido |
| 2 | MIRANDA-FUENZALIDA, DANIEL ANDRES | Hombre |
Pontificia Universidad Católica de Chile - Chile
|
| 3 | Isac, Maria Magdalena | Mujer |
Univ Groningen - Países Bajos
Rijksuniversiteit Groningen - Países Bajos |
| 4 | Sandoval-Hernández, Andrés | Hombre |
Univ Bath - Reino Unido
University of Bath - Reino Unido |
| 5 | Isac, MM | - | |
| 6 | MIRANDA-FUENZALIDA, DANIEL ANDRES | Hombre |
Pontificia Universidad Católica de Chile - Chile
|