Muestra la distribución de disciplinas para esta publicación.
Publicaciones WoS (Ediciones: ISSHP, ISTP, AHCI, SSCI, SCI), Scopus, SciELO Chile.
| Indexado |
|
||
| DOI | |||
| Año | 2019 | ||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
Self-regulation includes learning different strategies. Metacognitive strategies i.e., how to set goals, evaluate, plan and monitor one's learning as well as some affective factors such motivation and self-efficacy are part of it. So in the field of language learning, it can be a kit of strategies but not as comprehensive as the one in language learning strategies classifications.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Matheus, Paula | Mujer |
Universidad Adolfo Ibáñez - Chile
|
| 2 | Fernando, Ubiratan | - |
Universidad de La Frontera - Chile
|
| 3 | Cristiane, Huszar | - |
Universidad de Santiago de Chile - Chile
|