Muestra métricas de impacto externas asociadas a la publicación. Para mayor detalle:
| Indexado |
|
||||
| DOI | 10.5944/EDUCXX1.23913 | ||||
| Año | 2020 | ||||
| Tipo | artículo de investigación |
Citas Totales
Autores Afiliación Chile
Instituciones Chile
% Participación
Internacional
Autores
Afiliación Extranjera
Instituciones
Extranjeras
This analysis has revealed that teachers are aware of the complexity of dealing with the reading and recording of time when they plan their intervention, and therefore they recognize the need to teach how to use the clock. Our first findings point out the need to provide the students with references for the units of time and to emphasize the functioning of the measuring instrument, questioning the usefulness of the analogue clock.
| Ord. | Autor | Género | Institución - País |
|---|---|---|---|
| 1 | Pizarro, Noetni | - |
Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación - Chile
|
| 2 | Miguel Belmonte, Juan | Hombre |
UNIV COMPLUTENSE MADRID - España
Universidad Complutense de Madrid - España |
| 2 | Belmonte, Juan Miguel | Hombre |
Universidad Complutense de Madrid - España
UNIV COMPLUTENSE MADRID - España |
| 3 | Arteaga Martinez, Blanca | Mujer |
Univ Alcala De Henares - España
Universidad de Alcalá - España Univ Alcala - España |